.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امروز كلام رهبري فصل الخطاب همه امور است
محمد‌باقر قاليباف شب گذشته در مراسم نهمين سالگرد نمايندگان شهيد استان گلستان در مجلس شوراي اسلامي (ياك 40) در مصلاي گرگان اظهار داشت:امروز كلام رهبري فصل الخطاب همه امور است و حركت در اين مسير به منزله پاسداشت خون شهداست...
امروز كلام رهبري فصل الخطاب همه امور است

امروز كلام رهبري فصل الخطاب همه امور است و حركت در اين مسير به منزله پاسداشت خون شهداست.

محمد‌باقر قاليباف شب گذشته در مراسم نهمين سالگرد نمايندگان شهيد استان گلستان در مجلس شوراي اسلامي (ياك 40) در مصلاي گرگان اظهار داشت: امروز و در دهه چهارم انقلاب اسلامي براي پيشرفت و عدالت نيازمند همدلي و همراهي همه آحاد جامعه هستيم.
وي با بيان اينكه خداوند متعال نعمات بسياري را در اختيار بندگان خود قرار داده است، افزود: ولايت يكي از اين نعمت‌هاست و ما بايد شكر اين نعمت را به جا آوريم.
شهردار تهران تصريح كرد: ما همواره بايد ياد و خاطره شهدا را زنده نگاه داريم و بهترين شيوه براي قدرشناسي از زحمات آنان دنبال كردن اهداف و آرمان‌هاي آنهاست.
قاليباف با نقل خاطره شهادت برادرش در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران مديون مادراني است كه فرزندان خود را تقديم انقلاب كردند.
وي اثبات كارآمدي دين در جامعه را از مهم‌ترين آرمان‌هاي امام (ره) و مقام معظم رهبري اعلام كرد و گفت: از ابتداي پيروزي انقلاب دشمنان نظام با كارشكني، ترور و تحميل جنگ در صدد براندازي نظام برآمدند.
يادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: شهداي عزيز با خون خود درخت نظام اسلامي را آبياري كردند و آن را از گزند دشمنان حفظ كردند.
قاليباف با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: دهه چهارم انقلاب دهه شكوفايي انقلاب است و كساني دلسوز نظام و پاي‌بند به آرمان‌هاي امام (ره) و شهدا هستند، بايد در اين راستا تلاش كنند.
وي با بيان اينكه اخلاص، برادري، وحدت و همدلي رمز اصلي پيروزي رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است، گفت: همه بايد با وحدت و همدلي در راستاي به نمايش گذاشتن دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي تلاش كنيم.
قاليباف به انتخابات دهم رياست جمهوري و حوادث بعد از آن هم اشاره كرد و گفت: بعد از انتخابات اخير رياست جمهوري بخشي از توان و انرژي كشور معطل ماند و اين به منزله ظلم به انقلاب و خون شهداست.
وي در پايان دغدغه اصلي همه مديران و مردم را پيشرفت و تعالي جامعه عنوان كرد و اظهار داشت: ايران يك جامعه جوان است و بايد در راستاي حل مشكلات جوانان تلاش كرد و آنان را به آينده اميدوار كرد/فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.